Diferentialul a fost proiectat pentru a permite rotilor responsabile cu tractiunea sa se invarta cu viteze diferite in viraj. Acest mecanism permite rotilor sa faca viraje fara ca rotile sa alunece, previne alunecarea rotilor, reduce uzura anvelopelor si face intoarcerea mai usoara pentru sofer.
Dupa asamblarea diferentialului, il poti debloca apasand maneta in pozitia 1 (sus) si pune ambele roti in miscare prin rotirea rotitei dintate sau a rotilor propriu-zise. Maneta de control stabileste independent blocarea uniforma a rotilor din stanga si dreapta prin rotirea acestora spre stanga, respectiv spre dreapta . In pozitia „jos” a manetei, ambele roti sunt legate intr-un cuplaj rigid si se pot roti impreuna (propulsat de rotita dintata principala sau de una din roti) sau bloca simultan.
Utilizare:
Diferentialul se foloseste in special la masini ca parte a mecanismului de transmisie. Acestea imbunatatesc performanta unei masini și o fac mai usor de manevrat.
Se asambleaza manual urmand instructiunile, iar piesele sunt taiate in placaj prin tehnologie laser. Nu necesita lipici sau alte unelte speciale.