Îți răspundem la toate întrebările
1. Ce fac daca am primit un produs defect?
Oh, intelegem ca aceasta nu este deloc o situatie placuta pentru tine. Dar, te asiguram ca suntem foarte prompti de fiecare data si rezolvam rapid pentru ca intelegem cat de important este sa ai cadoul la timp, in stare perfecta.
Chiar daca se intampla foarte rar, la tine poate ajunge un produs care nu functioneaza asa cum ar trebui. In acest caz, te rugam sa ne contactezi telefonic la numarul 0377101451 sau pe email la contact@mindblower.ro si sa ne trimiti fotografii cu produsul care poate fi deteriorat de la transport, nefunctional sau cu piese lipsa. Important este sa ne comunici acest lucru imediat ce descoperi ca exista o problema cu produsul primit. Vom veni imediat cu o solutie buna pentru tine.
2. Ce fac daca lipseste un produs din comanda?
Hm... asta ar fi chiar tare ciudat la cat de atenti si rigurosi suntem cu pregatirea comenzilor! Totusi, daca se intampla asta, pesemne ca pe undeva prin sistemul nostru s-a strecurat o eroare. Nu te ingrijora: rezolvam prompt. Important este sa ne contactezi cat mai curand ca sa ne aduci la cunostinta acest lucru. Ne poti suna la numarul 0377101451 (in timpul orelor de program) sau ne poti trimite un email la adresa contact@mindblower.ro. Vom reveni cat mai curand cu raspunsul pentru tine.
3. Ce fac daca mi s-a livrat alt produs decat cel comandat?
Ce sa zicem?... probabil astrele iti joaca feste. Sau o fi un semn divin care iti testeaza anduranta la situatii critice. Serios, acum: daca ai primit un alt produs decat ceea ce ai comandat, suna-ne numaidecat. Vom face toate investigatiile necesare pentru a identifica problema, vom descalci misterul si ne vom asigura ca primesti cat mai rapid fix produsul pe care l-ai comandat. Scrie-ne pe email la contact@mindblower.ro sau si mai rapid, suna direct la 0377101451 - O zana Mindblower iti va sari imediat in ajutor.
4. Ce fac daca daca stocul unui produs este epuizat, iar eu imi doresc cu ardoare acel produs, cum pot afla cand intra din nou in stoc?
Pe site, avem activa functia "Alerta stoc". Poti da click aici, poti introduce adresa de email si imediat ce acel produs va intra in stoc, vei primi pe email o notificare in acest sens. So simple!
5. Ce fac daca nu ma descurc sa plasez comanda online. Pot plasa o comanda telefonic?
Desigur, cu mare drag! Desi e atat de simplu sa plasezi comanda online la noi pe site (la orice ora din zi sau noapte), intelegem ca ai putea dori sa vorbesti direct cu noi si sa ne dai comanda la telefon. Si noi suntem entuziasmati sa discutam de fiecare data cu clientii nostri. Deci, vrei sa faci o comanda telefonic? Suna la 0377101451 si o zana mindblower iti va raspunde imediat!
6. Ce fac daca nu stiu unde este comanda mea?
Good question! Dar, uite un pont: poti verifica statusul comenzii si traseul curierului accesand emailul de confirmare cu expedierea comenzii. Iti mai spunem ca toate comenzile plasate de luni pana joi, pana in ora 12. ajung in 24 - 48 de ore la destinatie, iar comenzile plasate dupa ora 12:00 sunt livrate in 48 - 72 ore. Daca plasezi o comanda vineri, dupa ora 12, o vom trimite luni si va ajunge marti la tine sau direct la sarbatoritul caruia vrei sa-i faci o surpriza.
7. Ce fac daca nu am reusit sa platesc cu cardul.
Hmmm... se pare ca ceva nu a functionat bine. Daca nu ai putut plati prin card, te rugam sa ne suni la numarul 0377101451 (e mai rapid) sau sa ne scrii pe adresa contact@mindblower.ro. Vom putea genera pentru tine un nou link de plata, 100% securizat, care va fi valabil timp de 24 de ore. Desigur, daca te razgandesti si nu mai vrei sa platesti prin card, ci ramburs - la curier, vom face modificarile necesare pe comanda, asa cum preferi.
8. Ce fac daca nu am optiune de plata Ramburs?
Daca plasezi o comanda peste 60 de lei, tu alegi: platesti cu cardul sau ramburs, la curier.
Insa, daca vrei sa faci o comanda sub valoarea de 60 de lei, vei putea sa o achiti doar prin card. Te rugam sa intelegi ca acesta este un mod prin care ne putem asigura iti doresti acel cadou si sigur il vei putea receptiona.
9. Ce fac daca nu am primit email de confirmare comanda?
Chiar asa: cum de nu ai primit acest email? Oare adresa ta de email este corecta? Uneori, din graba, se poate intampla ca adresa de email sa nu fie introdusa corect la plasarea comenzii. Daca vrei sa verificam impreuna acest lucru, te rugam sa ne contactezi la numarul 0377101451. Stii deja: o zana mindblower e aici pentru tine, gata sa te ajute si sa-ti raspunda la intrebari.