Nu-i nevoie sa fii un
egomaniac excesiv ca sa mearga treaba bine pe roti. Dar, daca esti, ai sanse mai mari de reusita. Ok, glumim, sper ca te-ai prins.
De fapt, cartea aceasta este un
ghid stufos pentru cei care lucreaza in
ramurile de creatie (sau care isi doresc sa faca acest lucru) si care aveau nevoie de cineva care sa le spuna pe limba lor ca pot sa obtina
rezultate grozave, fara sa-si piarda
smerenia. Daca iti duci veacul printr-o
agentie de creatie, sigur stii despre ce vorbeste Paul Woods.
Fluxuri de munca haotice, ore peste program, cultura organizationala toxica - citeste aceasta carte si vei invata
cum sa gestionezi astfel de probleme. Yes, baby, asta inseamna sa devii profesionist cat ai zice "peste".
Deliciul cartii il face
limbajul funny,
savuros, antrenant si direct. E greu sa lasi cartea din mana dupa ce ai citit primele pagini. Vine la pachet cu
anecdote, organigrame de autoanaliza (ca sa-ti dai seama daca TU esti lepadatura), exercitii si chiar scheme de actiune pentru
practici de lucru imbunatatite.
Utilizare: Ghidul se adreseaza mai multor profesionisti si este un cadou inspirat pentru directori, juniori si interni, freelanceri si angajati de dimineata pana spre seara in agentie sau firma in-house, webdesigneri, editori, fashionise etc. Pune degetul pe cel putin un truc sau un sfat si ascensiunea ta in domeniu va fi demna de invidiat. Like a pro!