În mod inexplicabil, odată cu înființarea sistemului educațional s-a creat și o nouă tipologie umană: tocilarul. Scos din context, reputația lui a trecut de la "elev preocupat de obținerea notelor mari" la "persoană cu interese și ocupații plictisitoare/nepopulare".
În accepție populară, tipul ăsta:
Mulți așa-ziși "tocilari" colecționează. Fie că pur și simplu le plac desenele vintage de pe timbre, au o cameră întreagă dedicată jocurilor video și filmelor SF sau scot din buzunar câte 7 milioane de dolari pentru un Rothko, ei sunt oamenii la care societatea se încruntă. Ei sunt tocilari pentru că sunt neînțeleși.
Este și cazul colecționarilor de puzzle-uri și de machete, pentru care s-a creat un concept inovativ: colecțiile de puzzle-uri mecanice 3D realizate din lemn natural Ugears. De altfel, conform site-ului lor oficial, "astăzi colecționarii asamblează modelele Ugears în peste 75 de tări din 5 continente."
Cum functioneaza puzzle-urile Ugears?
Alianța Colecționarilor de Puzzle-uri Ugears
Fancy, știu. Însă Ugears ar putea la fel de bine să fie o comunitate de sine stătătoare. Brandul înființat din 2014 satisface mai multe tipuri de oameni decât am putea să numărăm. Dar să încercam:
- Amatorii de machete
- Amatorii de puzzle-uri
- Ecologiștii
- Copiii și adulții(in aceeași categorie: șocant)
- Artiștii
- Iubita aia care nu e interesată de mecanică, dar vrea ca tu sa știi ca esti adorabil când vorbești despre motoare și alte cuvinte mai greu sa reținut atunci când asculți pasiv
- Tipul care primește macheta cadou de la iubita neinteresată de mecanică
- Designeri de interior
- Inginerii
- Unul din parinții sau bunicii care sunt nostalgici după gările dezafectate după ce liniile de tren au fost inchise, ani in urmă
- Etern curioșii
- Copiii ce suferă de tulburări comportamentale și de socializare
- Orice om plictisit
- Revoltații impotriva erei digitale
- Tocilarii noștri marginalizați
Practic, orice om, în orice context, devine mai interesant în posesia puzzle-urilor Ugears. Și știți ce este și mai cool? Nu puzzle-ul în sine îl face pe posesor mai mișto, ci faptul că doar un om atât de fain poate vedea și alege frumusețea, arta și ingeniozitatea din spatele conceptului.